wtorek, 10 marca 2015

Niebieskie WOW!

Witajcie.
Dzisiaj chciałam wam przedstawić moje nowe cudeńka, w których jestem mocno zakochana.
A mianowicie  nowe lakiery GOLDEN ROSE WOW!


Nazwa: GOLDEN ROSE WOW! - błękitny nr 72 i GOLDEN ROSE WOW! - morski nr 74
Pojemność: 6ml
Wykończenie: błyszczący
Krycie: 2 warstwy
Pędzelek: szerszy, równo przycięty
Konsystencja: lekka, lejąca się
Trwałość: 3 dni z topem bez żadnych przetartych brzegów ;)
Dostępność: sklepy, wyspy i sklep internetowy Golden Rose
Zmywanie: bez problemowo
Cena: 3,90zł
Inne: jestem bardzo zadowolona z zakupu tych maleństw, lakiery są w świetnych kolorach, a producent oferuje szeroką gamę kolorów, jak i różnych wykończeń. Osobiście brałam je na wypróbowanie i podchodziłam z wielkim dystansem. Obawiałam się, że będą problematyczne niczym seria "miss selene", gdzie krycie następuje po kilku dobrych warstwach, a w połowie buteleczki nie da się już nic zdziałać. Tak więc gorąco polecam serie WOW! i na pewno nie raz będzie ona gościła na moich paznokciach!


 





Na koniec dodałam jedynie cyrkonie aby nie przysłaniać pięknego koloru żadnym wzorkiem. 

 

Jak wam się podoba?
Macie już jakiś lakier z tej serii?
Planujecie zakup?





4 komentarze:

  1. Te lakiery są boskie! *.* Ja na razie nie zamierzam nic kupować, musze wykorzystać to co mam w domu (by się w końcu nie popsuły). U mnie na pazurkach ostatnio króluje ten fiolecik z Miss Sporty: http://3.bp.blogspot.com/-poAoyGRJJws/ULTZZlUt-OI/AAAAAAAAAfA/JyND38mb3LI/s1600/PB270020_final.JPG Zresztą MS ma boskie kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuje, że ja niestety ale nie mogę się oprzeć i zwykle kupuję nową malutką buteleczkę. Świetny fiolet ;)

      Usuń